Khamis, 10 Disember 2015

ULASAN DIALOG KOTA RAYA-JURAGAN SIRI 1

OLEH-AHMAD BIN YAAKOB





































Saya mengikuti kartun Dialog Kota Raya oleh Juragan sejak tahun 1992 lagi. Ketika itu saya menetap di Pekan dan mengajar di SMK Tengku Abdullah. Saya mula membeli Harian Metro pada tahun 1991, tetapi mula melanggan akhbar ini pada tahun 1992 hingga sekarang. Saya amat meminati kartun Juragan, Mungkin kerana pada aman persekolahan saya pernah menjadi pelukis kartun sambilan dan beheni melukis setelah melanjutkan pelajaran ke UKM pada tahun 1984.

      Dialog Kota Raya siaran hari Rabu 21 Oktober 1992 memaparkan peristiwa perlantikan Pengurus baru Pasukan Bolasepak Selangor Datok  Haji Mohd. Aini Taib.  Datok Aini Taib menjawat jawatan sebagai Pengurus Pasukan Bolasepak Selangor mulai tahun 1993-1998.Beliau berjaya membawa pasukan Bolasepak Selangor menjuarai Piala Malaysia pada tahun 1995,1996 dan 1997.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan